top of page

אנחנו לא מוצר מוגמר.



זכויות שמורות לסלבדור דאלי. (Automatic Beginning of a Portrait of Gala unfinished)

אנחנו בעסקי השינויים. מהות העסק שלנו הינו לסייע לאנשים לבצע שינויים – לכן אנחנו בוחנים ללא הפסק – מה באמת יוצר אצלנו שינוי? להבדיל מתפיסה הרווחת, אנחנו תמיד במצב של שינוי. לכל אחד יש קצב משלו, כיוון שלו. איננו באף שלב מוצר מוגמר.

השינויים אינם רציפים ובהחלט יש יכולת להשפיע על השינויים שאנחנו עוברים. וכאן השאלה – האם שינויים בידע שלנו, בכלים שברשותנו יוצרים שינוי משמעותי או שמה השינויים המשמעותיים ינבעו משינויים בתבניות ההתנהגות שלנו, בstate of mind שלנו?

עצרו רגע. תחשבו אחורה, מהם השינויים המשמעותיים שהתרחשו בחייכם? הטריגר לשינוי הוא לעיתים רבות רגע מכונן, מקור השראה, תובנה משמעותית או אולי משבר שחוויתי אך המשותף לכולם (בד"כ) הינו שינוי בצורת חשיבה שיוביל בסופו של דבר לשינוי בצורת התנהגות.

אין ספק שכלים הם חשובים. אנחנו משקיעים משאבים רבים ובצדק לרכוש ידע וכלים – אבל 'קפיצות' במסלול האישי שלנו בדרך כלל לא יגיעו משם. למידה התנסותית הינה אמצעי יעיל ביותר (אולי היעיל ביותר) לסייע לאנשים לשנות צורת חשיבה.

סדנה מוצלחת יכולים להוות את הרגע המכונן בו יתחיל תהליך השינוי. לא מדובר במעשה קסמים, השינוי לעולם לא יהיה קל ולא יתרחש בין רגע – אך נקודת השינוי בהחלט עשויה להיות במהלך יום חוויתי ומשמעותי שמכוון לצרכים של המשתתפים.

ב"נתיבי ערך" אנחנו בתהליך מתמיד של שינוי, ולאחר תהליך של מדידה ובחינת אפקטיביות של הסדנאות שלנו החלטנו למקד את פעילותינו בתחום של הובלת שינוי בדפוסי חשיבה והתנהגות. זה לא פשוט, לעיתים משתתפים מעדיפים לקבל פתרון פשוט, את הכלי בה' הידיעה שישנה את עבודתם באופן דרמטי. אך אנו דבקים באמונה כי שינוי – זה כל ההבדל.

איך השינוי הזה יכול לבוא לידי ביטוי בארגון שלכם? דברו איתנו ונבין ביחד כיצד ניצור את השינוי שנדרש בארגונכם.

שלכם,

אדם לייטון

050-6691094

bottom of page